«Оздоровча гімнастика»
Метою навчальної програми є навчання дітей відповідальності за власне здоров’я та безпеку життєдіяльності оздоровчими засобами.
Основні завдання навчальної програми:
ознайомити вихованців з принципами здорового способу життя;
розвинути навички, сприятливі для здоров’я;
виховати і підвищити творчий потенціал, формувати у вихованців духовні та моральні цінності;
сприяти оздоровленню дітей фізичними засобами.
Навчальна програма «Оздоровча гімнастика» розроблена для позашкільної роботи з дітьми і є доповненням до шкільного курсу з фізичної культури.
Дана програма побудована на основі компетентнісного підходу та з урахуванням принципів науковості, систематичності і послідовності, активності, індивідуального підходу до вихованців.
Програма передбачає формування таких компетентностей:
пізнавальної - забезпечує оволодіння знаннями про вплив оздоровчої гімнастики на здоров’я;
практичної - сприяє формуванню навичок здорового способу життя;
творчої - забезпечує розвиток творчих здібностей;
соціальної - сприяє адаптації вихованців до умов сучасного життя та дбайливого ставлення до здоров’я людини.
Основні завдання навчальної програми:
ознайомити вихованців з принципами здорового способу життя;
розвинути навички, сприятливі для здоров’я;
виховати і підвищити творчий потенціал, формувати у вихованців духовні та моральні цінності;
сприяти оздоровленню дітей фізичними засобами.
Навчальна програма «Оздоровча гімнастика» розроблена для позашкільної роботи з дітьми і є доповненням до шкільного курсу з фізичної культури.
Дана програма побудована на основі компетентнісного підходу та з урахуванням принципів науковості, систематичності і послідовності, активності, індивідуального підходу до вихованців.
Програма передбачає формування таких компетентностей:
пізнавальної - забезпечує оволодіння знаннями про вплив оздоровчої гімнастики на здоров’я;
практичної - сприяє формуванню навичок здорового способу життя;
творчої - забезпечує розвиток творчих здібностей;
соціальної - сприяє адаптації вихованців до умов сучасного життя та дбайливого ставлення до здоров’я людини.