Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Офіційний сайт 
Барського ліцею №4 

Знання - наша сила. Ми разом - єдині! Крокуєм до успіху в дружній родині!

Єдина Країна! Единая Страна!
Мапа сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 353
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Основні напрямки співпраці сім'ї та школи


Основні напрямки співпраці сім'ї та школи 
1. Єдність вимог до учнів. 
2. Узгодженість дій (закони, що захищають сім'ю і дитини, знання обома сторонами 
психологічних особливостей дитини). 
3. Взаємодоповнення впливів (авторитет батьків, 
особистість учителя, єдине трактування впливу вулиці, засобів масової інформації). 
4. Подолання недоліків у формуванні особистості (
робота з дітьми, які перебувають в особливо важких умовах, психологічна корекція). 
5. Спільна робота по закріпленню та розвитку успіхів дитини. 
6. Підвищення педагогічної культури батьків. 
7. Різні форми співпраці з батьками. 
Функції та завдання взаємодії сім'ї і школи 
Функції взаємодії сім'ї і школи: 
1. Інформаційна. 
2. Виховно - розвиваюча. 
3. Формує. 
4. Охоронно - оздоровча. 
5. Контролююча. 
6. Побутова. 
Завдання взаємодії сім'ї і школи: 
1. Виховання гармонійно розвиненої творчої особистості учнів. 
2. Формування активної життєвої позиції батьків і учнів. 
3. Прищеплювання навичок здорового способу 
життя
4. 
Розвиток інтересів, нахилів, здібностей учнів. 
5. Підготовка дитини до саморозвитку і самовиховання. 

Форми і методи роботи по взаємодії сім'ї та школи в сучасних умовах 
Включення сім'ї в діяльність виховної системи школи засновано на: 
- Гуманістичному стилі 
спілкування та взаємодії; 
- Шанобливе ставлення сім'ї та школи до дитини й один одному; 
- Систематичному підвищенні психолого-педагогічного рівня вчителів та батьків; 
- Умінні конструктивно підходити до вирішення конфліктів. 
Перш ніж почати роботу з сім'єю необхідно вивчити її. У нашій школі ми застосовуємо наступні методи: 
Методи вивчення сімей 
1. Спостереження. 
2. Підключений спостереження (підключення 
психолога, активу класу, інспектора ОДН та ін) 
3. Індивідуальні бесіди. 
4. Тестування. 
5. 
Анкетування
6. Діагностика. 
7. Ділові ігри. 
8. Аналіз дитячих оповідань і малюнків про сім'ю. 
Після чого класний 
керівник заповнює соціальний паспорт сім'ї. (Дивися додаток № 3). 
Щоб робота з батьками давала конкретні результати необхідно використовувати різні форми роботи. 
У нашій школі найбільш поширеними є такі форми спільної діяльності, методика їх може бути різна і визначається самими учасниками: 

Форми роботи з батьками 
1. 
Зустрічі за «круглим столом». 
2. Батьківські збори. 
3. Індивідуальні 
зустрічі «розмова по душах». 
4. 
Зустрічі з директором школи. 
5. Психолого-педагогічні консультації (на базі Кабінету профілактики). 
6. День відкритих дверей. 
7. Конференції батьків. 
8. 
Психологічні тренінги (на базі Кабінету профілактики). 
9. Батьківський лекторій для різних груп ризику (неповні сім'ї, багатодітні, мелообеспеченние, батьки опікуваних дітей). 
10. 
Школа молодих батьків. 
11. Письмовий 
телефон довіри. 
12. Спільні свята. 
13. Сімейні конкурси. 
14. Відвідування сім'ї. 
При роботі з батьками в нашій школі ми використовуємо диференційований підхід. Це дозволяє класному 
керівнику скласти конкретний план роботи з сім'єю.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • наш банер