Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Офіційний сайт 
Барського ліцею №4 

Знання - наша сила. Ми разом - єдині! Крокуєм до успіху в дружній родині!

Єдина Країна! Единая Страна!
Мапа сайту
Наше опитування
Ви зайшли на наш сайт як:

Всего ответов: 256
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Криза семи років. Поради батькам


Криза семи років. Поради батькам

  Криза 7 років: дитина майже доросла!

   Зазвичай цю кризу пов'язують з тим, що дитина пішла до школи: саме там із нею відбуваються всі важливі психологічні метаморфози, а звична ігрова мотивація змінюється на цілком дорослу - пізнавальну.

 У чому суть кризи 7 років?

 До 6-7 років дитина вже відчуває себе особистістю, аналізує свою поведінку, усвідомлює свої почуття. Це час її соціальної адаптації, перевірка її здатності завоювати повагу інших.

 Як виявляється і чому виникає криза 7 років?

 Головний симптом - це те, що дитина перестає бути дитиною: чистою, наївною, по-дитячому безпосередньою;

Вона починає замислюватися про різні речі, при цьому її поведінка стає набагато складнішою: дитина починає щось приховувати;

 Підсвідома напруга може виявлятися різними способами (агресія, дратівливість, замкнутість і т. д.);

 У неї можуть проявитися страхи (страх темряви, небажання залишатися вдома самій);

 Батьки перестають бути незаперечним авторитетом.

 Як поводитися батькам?

 Іноді криза у дитини проходить непомітно для батьків. Але якщо дозволити їй загнати проблеми всередину, у дитини може розвинутись невроз. Тому у віці переходу з дитячого садка до школи будьте особливо уважні до неї: активно підтримуйте її ініціативу і самостійність, не карайте за невдачі, надавайте їй можливості задовольняти так званий розумовий голод;

 Підсумок будь-яких з'ясувань стосунків повинен бути завжди один - ти хороший, в тебе все вийде!

Кризи розвитку дітей шести-семи років

Поради батькам

1.     Якщо дитина сперечається з будь-якого приводу, чинить опір, впирається, шукає нове заняття (цим вона прагне виразити свою самостійність, незалежність, потребу бути доросліше), їй необхідно допомогти: перш за все продемонструвати свою пошану до дитини – бути спокійним, розумним, терплячим. Слід надати їй справу, заняття, де вона може довести свою самостійність. Коли вона заспокоїться, сказати, в чому ви згодні з нею, а в чому вона не має рації. Бажано підтримувати її досягнення і успіхи в корисних справах.

2.     Дитина вередує, роздратована, вимагає свого, вона втомилася. Треба бути з нею лагідним, казати, що любите її, відвернути увагу від капризу грою, заняттям. Якщо це не допомогає слід залишити дитину у спокої, не реагувати на її істерики. Коли вона заспокоїться, слід сказати їй про те, як вона вас засмутила, але не дивлячись на це ви її все одно любите і сподіваєтеся, що вона більше не поводитиметься погано.

3.     Бути доброзичливіше, знайти час поспілкуватися з дитиною, зайнятися загальними корисними справами. Це особливо важливо, коли у дитини з'являється химерність, вертлявість, манерність в поведінці, клоунада – значить, їй не вистачає визнання дорослих, вона вимагає до себе уваги, переживає. Перед сном бажано проводити спокійні бесіди про те, що трапилося з ним за день, хвалити її за добрі справи та вчинки.

4.     Дитина не слухається (вимоги треба повторювати по декілька разів) або суперечить дорослим. Замість того щоб дорікати їй, читати мораль, слід виразити щире засмучення: "Я від тебе такого не чекала, подумай, що треба зробити, щоб виправитися". Необхідно показати їй, що батьки за неї переживають та хочуть бачити її гарним сином, учнем. Дуже корисно створювати для дитини такі ситуації, коли само хороша поведінка стає метою, – влаштувати "День слухняності", "День ввічливості" і ін.

У  цьому віці потрібно:

5.     Допомагати дітям в організації ігор та занять, знайти час разом прийняти участь в них. Заохочувати активність дитини в інтелектуальних заняттях.

6.     Пропонувати шести-семирічним дітям більше завдань на розвиток уяви, фантазії, творчої ініціативи: ігри "в театр", вигадування казок з продовженням "по ланцюжку", творчі завдання – намалювати зимовий ліс, вирізувати з паперу чарівну тварину і інше. Такі завдання стимулюють розвиток у дитини найважливішої складові, необхідні для переходу до учбової діяльності.

7.     Підтримувати розмову з дитиною про школу, казати про неї тільки добре: для чого діти вчаться, чому в школі учать, малювати з нею картинки, вигадувати розповіді на теми: "На уроці", "Шкільна зміна" і інше. Сформувати у дитини уявлення про те, що навчання – це серйозна праця, тому треба бути уважним, старанним учнем; розповісти, як треба себе вести на уроках, з вчителем, з однокласниками.

8.     Виховувати у дітей працьовитість, відповідальність за доручену справу; включати їх в домашні справи та корисні заняття; допомагати їм, надавати приклад у виконанні. Корисне виконання завдань з самоконтролем. Для цього слід завести для дитини календар, де б вона відзначала кольоровими олівцем виконання доручень і добрих справ.

9. Надавати допомогу дитині при зустрічі з труднощами в ученні. При необхідності радитися з вчителем.

10. Заохочувати учбові успіхи шести-семирічного учня: радіти разом з ним. Виражати це в словах: "Молодець! Я знала, що у тебе вийде, що ти будеш гарним учнем!".

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • наш банер