21 вересня учні Барської ЗОШ І-ІІІ ст.. №4 ступенів стали учасниками Міжнародного Дня миру. Загальновідомим символом миру є голуб. Саме зображення цього птаха використав Пабло Пікассо для емблеми Всесвітнього конгресу прибічників миру, тому символічно, що учні 5-Б класу виготовили власноруч паперових голубів як символ миру. На кожному паперовому голубі діти, написали побажання миру кожій людині, Україні. Також класні керівники провели години спілкування: «Ми хочемо миру», «Білий голуб миру, не забудь про Україну!» Усмішки на обличчах, радість в серцях дітей, вчителів вселили надію на впевненість в тому, що в Україні та в усьому світі не буде місця війнам.
...
Читати далі »
|
Традиційно протягом вересня в рамках Всеукраїнського конкурсу-рейду "Увага! Діти на дорозі” в школі проводиться місячник з безпеки дорожнього руху. Мета його – привернути увагу учнів до проблеми дорожньо-транспортного травматизму, пригадати безпечний шлях до школи, укотре нагадати, що всі ми є учасниками дорожнього руху і повинні наполегливо вивчати та суворо дотримуватись Правил дорожнього руху. В рамках місячника було проведено уроки-інструктажі з безпеки життєдіяльності «Попередження дорожньо-транспортного травматизму», тематичнігодини, присвячені дорожньо-транспортній тематиці, уроки з безпеки дорожнього руху, практичні заняття.
...
Читати далі »
|
Усім відомо, що найціннішим скарбом для людини є здоров’я. А кращим другом здоров’я був і залишається спорт. Доброю традицією у нашій школі стало проводити напередодні дня фізичної культури та спорту Олімпійський тиждень. У цьому році олімпійський тиждень проходив з14 по 20 вересня 2019 року, адже це має велику суспільну значимість, спрямовану на утвердження здорового способу життя, популяризацію спорту, здорового способу життя, розвитку Олімпійського руху в Україні. Важливість та популярність спорту цілком виправдана. Адже спорт, це не тільки самоорганізація і дисципліна, здоров’я і молодість, елемент культури і стиль життя - це саме життя, рух вперед! Спорт є одним із головних чинників, який впливає на фізичний розвиток та здоров'я дитини. Протягом Олімпійського тижня у школі були проведені години спілкування «Олімпійське сузір’я України», зустрічі зі спортсменами, учнями школи Ваврухом Віталієм та Долинною Наталією яку провела педагог-організатор Побережна І.М. з вихов
...
Читати далі »
|
З 16 по 20 вересня у школі проходить тиждень протидії булінгу. Булінг – серйозна та вкрай гостра проблема сучасності. За даними дослідження UNICEF UKRAINA, 67% дітей стикалися з булінгом(були жертвою або свідком), а 40% постраждалих від цькування взагалі ні з ким не ділилися проблемою і не зверталися за допомогою. Впродовж тижня учні школи мають змогу переглядати на перервах презентації та соціальні ролики: «Булінг. Шкільна травля», «Обережно, кібербулінг». Психологічною службою школи було проведено анкетування серед учнів 8-11 класів щодо явища булінгу у навчальному закладі. Під час тижня в школі учні 4-х класів під керівництвом педагога-організатора Побережної І.М. мали змогу переглянути мультфільми та обговорити проблеми булінгу, навички надання і отримання допомоги. Серед учнів 8-х класів соціальний педагог Рафаловська Н.І. провела квест «Булінг-прояв слабкості чи агресивності», в якому учні показали обізнаність та розуміння соціальної проблеми. Практичн
...
Читати далі »
|
З метою активізації творчої діяльності школярів у виготовленні виробів з природного матеріалу,залучення їх до мистецтва, виховання любові до прекрасного, глибшого розуміння природи рідного краю у Барській ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 18-19 вересня 2019 року проведено виставку «Природа і фантазія». Учасниками виставки були учні 5-11 класів: Милували око учителів, батьків школи картини з сухоцвітів, природного матеріалу та штучних квітів, плодів, насіння, шишок. Саме в процесі праці діти знайомляться з властивостями, способами обробки і з’єднання деталей, набувають навиків користування різними інструментами. У дітей виховується любов до праці, наполегливість в досягненні мети, витримка, акуратність, ініціативність, відповідальність за доручену справу, бажання працювати заради того, щоб створити задоволення оточуючим; розвиваються конструктивні здібності, спостережливість, художній смак, фантазія.
...
Читати далі »
| |